lørdag den 7. januar 2012

Hej. Jeg har fødselsdag, og der er galla i aften.

Hej bloggen! Undskylder for den nederen overskrift. Hæh. Ej, JEG HAR FØDSELSDAG I DAG! Og jeg fylder seksten år. Bare lige så.. Ja. Nå, men jeg har haft en dejlig dag, med de dejligste mennesker, fået gaver af pigerne og bare hygget. Vi havde jo også galla her for lidt siden. Det er lidt ved at dø nu.. Så'øh, jeg tænkte at jeg lige ville dele min oplevelse med jer og google. (Y) Det bliver bare lige kort. Først skulle pigerne mødes inde på lærerværelset, imens drengene var i et andet rum. Så blev døren til lærerværelset lukket, og ude på den anden side stod der så 4 drenge i kø. Så det var sådan noget med, at en pige gik ud, og fik den første i køen, og sådan kørte den ellers bare. Jeg var så den der havde nosser nok til at være den første. Et af mine spontane beslutninger. Jeg endte så op med brille'jonas. Skolens mest generte dreng. Jeg vil så sige at det kunne ha' været værre! Ej så skulle vi også danse sådan noget lancier/folkedans agtig noget. Efter et laaaang 3 retters måltid. Det var helt vildt grineren, og jeg skulle danse med Theis. Det havde vi så selv fået lov til at vælge partner. Og igen var jeg en af de første til at starte det hele. Omkring det med billeder, kommer de først når de bliver lagt ud på skolens hjemmeside. Min dag har været god, og nu vil jeg se film med Tanja. (L)




xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar