mandag den 26. december 2011

Hej julefrokost!

Hey bloggen!
Jeg er lige kommet hjem fra en lidt hektisk, men hyggelig julefrokost, oppe hos min morfar. Med min mors 4 søskende, + ægtefælder og børn, endte vi på godt og vel 24 stk. Mindst 2 børn, og højst 4 pr. par. Hva siger vi så? Vi siger, at jeg er riiigtig træt i mit lille hoved.. Ej men det var enormt hyggeligt. Havde taget min nye Ukulele med, (og hvis i ikke ved hvad det er, er det et Hawaiiansk strenginstrument, der egentlig bare er en lille guitar med  4 strenge.) men den hyggede min morfar og mine to guitarspillende onkler sig vældigt med. Der blev både spillet søren banjomus og den der julesang med John Lennon. So this is christmas, eller noget i den stil. En af min mors brødre blev far her i sidste uge, så de blev også hilst på den lille ny. Buster, skal han hedde. Jeg fik også snakket om noget praktik'halløj med min anden morbror, der arbejder inde på troldspejlet. Ikke fordi jeg vil arbejde på troldspejlet, tværtimod. Nu må vi se hvad det bliver til. Nårja, så fik jeg også lige neglet en alt for nice ølflaske med hjem, Røde mor. Mit kamera vil stadig ikke virke, så jeg har bare lige fundet et billede på google. Håber det går an.
























xoxo.

2 kommentarer: