lørdag den 31. december 2011

Happy new year, happy new year.

Hej bloggen! Er i kommet godt ind i det nye år? Det er jeg ihvertfald. Klokken er nu 01:47, jeg er liiige landet fra nytårshygge inde ved naboen. Vild ungdom siger jeg bare. Eller ikke.. Ej, det var hyggeligt nok. Så dronningens nytårstale, spiste næsten ikke noget da jeg ikke kunne lide noget af det vi skulle have. Hæ. Kan informere jer om at det var fisk til forret, og røget skinke til hovedret. Ikke noget jeg spiser. Anyways, vi fik spillet et par drukspil. Det gav dog ikke det vilde resultat. Vi fik set noget fyrværkeri. Jeg hader faktisk fyrværkeri. Det der med det larmer og er farligt, det er altså ikke lige min favorit. Men flot er det nu. Og nu er jeg nået til det punkt hvor det virkelig irritere mig at jeg ikke har mit kamera.. For ville gerne vise jer mit nytårs'dress. Ærgerligt ærgerligt. Men imorgen kommer der sikkert et par billeder ind fra aftenens vildskaber. Mon ikke jeg kan nasse nogle stykker fra naboen? Det tror jeg nok. Sov godt. Fest videre. Eller hvad i nu laver. I'm out! :-)


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar