søndag den 25. december 2011

Haft en god jul børn?

Jeg har altså slet ikke registreret, at julen allerede er ovre. Eller at den overhovedet har været her. Det skyldes måske, at jeg i år ikke rigtigt har været i julestemning. Who knows? Jeg ve' ik' det. Ellers har jeg haft en stille og rolig aften med mine forældre, min mormor og hendes mand. Vi lagde ud med noget god mad, og blev ret hurtige enige om at vi ventede med desserten til efter vi havde pakket gaver op. Jeg ved ik.. Når vi holder jul med min mormor, danser vi som regel aldrig om træet, eller synger sange. Jeg synes egentlig at det er fint nok, da vi synger de der 8 sange, når vi holder jul hos min morfar. Gave oppakningen gik nogenlunde. Min hund stak ikke af med pakkerne i år. Så tommel op for det! 
Alt i alt har jeg haft en o.k jul. Hvad med jer?


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar